Bylo by s tím víc práce, ale pokud by byly členské legitimace, tak bylo možno na akcích, při nákupu a dílů uplatnit různé slevy. například členové Mazda 323F klubu mají v Aspektě 10% slevu na práci a 3% na díly a doplňky Také by pak bylo možno ve vhodných časopisech dát informaci o konání srazu, akce atd. a byla by tam daleko větší účast. Zatím o potenciálních členech moc nevíme a kdo nemá pravidelný přístup k internetu, tak má prostě smůlu a přitom může mít krásné Baleno. Rozdávání letáčků je sice fajn, ale hrozně malá pravděpodobnost úspěchu.Marek píše:A co by se tím změnilo? Nějak v tomhle nemám přehled jestli by to mělo nějaké výhody nebo ne. Tak můžeš přispět svými zkušenostmi...Karel píše:Taky souhlasím s příspěvkem a dávám na zvážení, zda by neměl být klub oficiální
Oficiální klub pak může navázat spolupráci s importérem vozů Suzuki a jednotlivými regionálním dealery, což by přineslo různé sponzorské příjemnosti a předváděcí akce Chce tomu ale věnovat hodně času a nedokážu posoudit, kolik tomu kdo může obětovat. Já tedy moc ne, jsem v práci uvázaný od rána do večera, máme otevřeno i soboto dopoledne a když je nějaká akce, tak i v neděli. K tomu ještě dělám rekonstrukci rekreační chaloupky, tak fakt teď nevím, co dřív. Do fóra a diskuze příspívám rád, ale na nějaké velké ježdění to není Ale až bude nějaký srazík blíž, tak tam určitě vyrazím a nebo se můžeme sejít na podzim v Aspektě na bezplatných testech brzd, tlumičů, geometrie a celkového stavu vozu, stačí jen upřesnit termín