Vitara
- Reklama
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte říj 25, 2005 10:53 pm
- Bydliště: Oslavany Tel:608/401 248 mail:rz4x4@seznam.cz
- Kontaktovat uživatele:
No budiš Ale tohle není zrovna klasická zástupkyně.
Ale nesporně jeto krasavice.
Ale nesporně jeto krasavice.
BAZAR - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=122&start=0
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
No klasika to tedy opravdu není ale ještě má alespoň rám, zatím co Vitara III už je pravé SUV se samonosnou karoserií a spoustou elektroniky Vypadá krásně, ale pravého "offrouďáka" asi nemůže oslovit Před časem jsem se živil prodáváním Land Roverů a tak vím, že klasická Vitara (zvlášť krátká) toho dokáže v terénu opravdu hodně a přitom i na silnici má na auto s rámem celkem slušné jízdní vlastnosti. To takový Defender, který je v terénu král, umí na silnici pěkně otrávit (jel jsem s ním jednou z Prahy po dálnici a víckrát nechci...) Karel
Suzuki Baleno Wagon 1,6i GLX
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte říj 25, 2005 10:53 pm
- Bydliště: Oslavany Tel:608/401 248 mail:rz4x4@seznam.cz
- Kontaktovat uživatele:
Ehm No ja vez ze 110 a tunovim vlekem do rumunska humanitárku a mám ztoho taky spoustu dojmů......
BAZAR - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=122&start=0
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte říj 25, 2005 10:53 pm
- Bydliště: Oslavany Tel:608/401 248 mail:rz4x4@seznam.cz
- Kontaktovat uživatele:
čeče takto uplně přesně nevim. vim žeto byla 2,5 ale jestli Td5 tak tosi fakt už nepamatuju. ale hafo moc dojmů.
Tady je pár komentů po návratu.
http://www.offroadforum.unas.cz/phpBB2/ ... 81&start=0
Tady je pár komentů po návratu.
http://www.offroadforum.unas.cz/phpBB2/ ... 81&start=0
BAZAR - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=122&start=0
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
No tak to si´s užil Než s Defíkem jsem raději jezdil s Discovery2 , zvlášť, když měla sundaný přední standartní nárazník a místo toho ARB, tlumiče a pružiny Old Mann Emu. I když byla vyšší, tak byla na pěkné silnici měkčí a méně nakláněla a v terénu dokázala téměř stejně jako 110, výrazně lepší byla jen 90 V Dobřanech jsem měl půjčenou od Mejznara závodní speciál (je to hodně upravená 90) a to bylo až neskutečné, jak se s tím dalo jezdit. Range Rover s osmiválcem 4,6 měl zátah při rozjezdu jak metro, pérování nemělo chybu, ale v zatáčkách byl vyměklý a celkově moc "navoněný". S bavoráckým dieselem ale zase nekutečný lenoch, to mu nesedlo. Freelander lépe vypadal, než jezdil, v terénu smrděly brzdy a viskózní spojka, ale výborný byl systém pro kontrolované sjíždění svahů (zvlášť na sněhu), celkově spíš takový "teréňák" pro slečinky . Takže pro mě byla 1. od LR Discovery. Ale už je to dávno .... BMW prodalo Landyho Fordovi a všechno je jinak. Auta jsou prošpikovaná elektronikou a jsou to neskutečná monstra , snad jen ten Defender je kromě nové přístrojovky stejný Karel
Suzuki Baleno Wagon 1,6i GLX
Jízdní vlastnosti
Dobrý den, obracím se s dotazem, jak se krátká Vitara chová na silnici na uježděném sněhu.Nemám s tímto vozem na tomto povrchu žádné zkušenosti. Vůz jsem zakoupil na jaře z druhé ruky a jsem s ním spokojen a až nyní jsem rozčarován jak se chová na ujetém sněhu labilně. Mám pocit, že zadní kola jsou permanentně ve smyku, pro jistotu jsem nechal prověřit geometri a prý je v normě.Pneu mám zimní, 4mm. Prodejce mi tvrdí, že krátké rozvory jsou takhle nervózní, ale mě přijde, že se s tím nedá jezdit, připojením předního pohonu se situace zlepší jen nepatrně. V hlubokém sněhu drží stopu v pohodě, ale na ujetém se cítim bezpečněji ve felicii. Díky za info na p.vokolek@seznam.cz
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte říj 25, 2005 10:53 pm
- Bydliště: Oslavany Tel:608/401 248 mail:rz4x4@seznam.cz
- Kontaktovat uživatele:
Taky zdravim. konkrétně s vitarou na zimákách zk nemám, ale je fakt že krátký auta s lehkou zádí maj snahu k přetáčení.
škoda že nepíšete co tam máte za gumy, Značka, model, rozměr, a především stáří.
podle toho, že mají 4mm bych typoval žeto nebudou žádný mladice, ona potom směs strácí pružnost a tímje polovina vlastností zimáků "vtahu".
nehledě nato že 4mm sou opravdu hranice na které se dá vzimě jezdit.
škoda že nepíšete co tam máte za gumy, Značka, model, rozměr, a především stáří.
podle toho, že mají 4mm bych typoval žeto nebudou žádný mladice, ona potom směs strácí pružnost a tímje polovina vlastností zimáků "vtahu".
nehledě nato že 4mm sou opravdu hranice na které se dá vzimě jezdit.
BAZAR - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=122&start=0
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
SLOVNÍČEK - http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=567&start=0
www.offroadforum.cz
Kdeje vůle je i cesta!
A co nejde přejet musí jít přeskočit!
Re: Jízdní vlastnosti
Vitara na ujetým sněhu a z vypnutým předkem je zralá na ustlání v příkopě.Petr21 píše:Dobrý den, obracím se s dotazem, jak se krátká Vitara chová na silnici na uježděném sněhu.Nemám s tímto vozem na tomto povrchu žádné zkušenosti. Vůz jsem zakoupil na jaře z druhé ruky a jsem s ním spokojen a až nyní jsem rozčarován jak se chová na ujetém sněhu labilně. Mám pocit, že zadní kola jsou permanentně ve smyku, pro jistotu jsem nechal prověřit geometri a prý je v normě.Pneu mám zimní, 4mm. Prodejce mi tvrdí, že krátké rozvory jsou takhle nervózní, ale mě přijde, že se s tím nedá jezdit, připojením předního pohonu se situace zlepší jen nepatrně. V hlubokém sněhu drží stopu v pohodě, ale na ujetém se cítim bezpečněji ve felicii. Díky za info na p.vokolek@seznam.cz
Proto na souvislým ujetým sněhu zásadně 4kolku nevyřazuju !
A je pravda, že krátká verze bude ještě o dost neposednější. 4mm na zimákách jsou téměř odjetý gumy Pokud chceš na sněhu fakt jezdit bezpečně, ihned to schoď a kup pořádný špalky s co nejvíc lamelama !
Jo a pokud chceš porovnávat Vitaru na sněhu (bez zařazenýho předku !) s osobákem, tak rozhodně ne s Felicií, ale kdyžtak se Žigulíkem. Protože to je naprosto stejná koncepce (...pardon, Žigul nemá rám)
Ale jinak všechno shodné: motor vpředu, náhon na zadek, přední kyvná ramena, zadní pevná náprava...
SUZUKI VITARA 1,6i 16V - long, automatic
bodylift - 5,5cm, pružiny - +4,5cm, pneu 255/70/15"
www.suzuki-vitara.wz.cz/Vitara.htm
bodylift - 5,5cm, pružiny - +4,5cm, pneu 255/70/15"
www.suzuki-vitara.wz.cz/Vitara.htm