vymezovací šroub u tlumičů
vymezovací šroub u tlumičů
nevíte náhodou někdo k čemu tyto šruby složí u tlumičů? Nikdo mi na to nedokáže odpovědět a celkem to spěchá
- Reklama
Kreré šrouby myslíš? Odklon kola je pevně daný konstrukcí, po výměně tlumičů je dobré seřídit geometrii.Losky píše:Takže jestli to dobře chápu, když se tam ty šrouby nedají, tak se kola sjíždějí nepravidelně? Jeden tlumič jsem předtím měnil bez toho šroubu a sjížděla se víc vnitřní strana. Je možné, že to auto pak může být o 2,5cm nakloněné?
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Losky
kupuju tlumiče a narazil jsem tam na věc, které se říkají vymezovací šrouby. Prodávají se vždy 2 na jednu nápravu a stojí přes 1100Kč. Patří k orig tlumičům Monroe. Jenže nikde se nemůžu dovědět, k čemu tam vlastně jsou
...ani záklon... jediné co se dá u Balena seřizovat, je sbíhavost na přední i na zadní nápravě, zbytek je dán konstrukčně bez seřizováníPetr píše:A musíš je kupovat? Nejdou použít ty šrouby ze starejch tlumičů? Pokud to není jak říá rcph odklon, tak to může bejt záklon.... koukal jsem se u sebe na autě a nevím jaký šrouby myslíš.....
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Až tak?? Tak to je dobrý Já jsem zblblej ze škodovky. Tam se to šteluje oboje + ta sbíhavost. Ale ty šrouby na to Baleno se koupit daj. Jmenujou se " vychylovací" Ale co se tím vychyluje, to nevím. Zvlášť ta cena. 600 za jeden je dost vychylovacírcph píše:...ani záklon... jediné co se dá u Balena seřizovat, je sbíhavost na přední i na zadní nápravě, zbytek je dán konstrukčně bez seřizováníPetr píše:A musíš je kupovat? Nejdou použít ty šrouby ze starejch tlumičů? Pokud to není jak říá rcph odklon, tak to může bejt záklon.... koukal jsem se u sebe na autě a nevím jaký šrouby myslíš.....
Baleno 1,6 16V