Poté, co jsem si v pátek přivezl auto ze servisu, tak přestože hlavní závadu neodstranili, opět mi samo o sobě začalo svítit podsvětlení palivoměru . Asi jak tam štrachali ten kabel pro připojení na diagnostiku.Bohuslav píše:joo, taky nechci, aby to vypadalo jako ztezovaci tema, jen bych rad ziskal prehled, co se tak jako muze prihodit. Ja uz taky atakuje 200 tis. takze taky jsem smirenej s nejakou tou drobnosti (tedy pokud mi v servisu prijdou na to, proc kolisa ten mizernej volnobeh , uz to tam maji treti den a stale nic ).Jirka píše:Mě taky balík nikde nenechal vždy dojel domu a pak se ozval s problémama třebas jako posledně s vodní pumpou ) ale nestěžuji si vše odpovídá jeho stáří tak má nárok i na menší poruchy
Jinak zatim mi tady z toho jako nejtypictejsi zavada vychazi odumirajici osvetleni palivomeru
Závady, poruchy a jiné mouchy
- Reklama
Re: Závady, poruchy a jiné mouchy
Děkuji děkuji přesně tahle závada mě trápí i když v poslední době jsem na ni začal slušně řečeno kašlat protože ve třech různých servisech mi řekli že se v podstatě nic neděje a pokud se to radikálně nezhorší dá se s tim v pohodě jezdit, Problem je v tom že člověk který mi dělal servis na dřívějším autě ( Felicii ) diagnostikoval jako špatný kloub levý protože to cvaká doleva a je to slyšet z leva ale jak už jsem slyšel od více lidí je to právě zrcadlově cvaká doleva tak je to pravej kloub a obráceně, takže jsme cvičně vyměnili levej a pak jsem to nechal spát protože nebylo jistý čím to vlastně je. Jednu chvíli mi taky hrozila poloosa ale to jsem se jen tak nedal. Nechám vyměnit ten pravej a snad to bude dobrý.Bohuslav píše:Při plném rejdu doleva (později i při menším na točení) a pod plynem (tedy téměř výhradně při rozjezdu) pravidelné cvakání. Mimochodem servisák, který sám vyznává japonce mi tvrdil, že je to obecně jejich slabost, a že prý není problém ani u nového vozu při plném rejdu a pod plným plynem přijít k této protivné nicméně nijak omezující závadě.Bobo píše:Chtěl bych se jen ujistit... Jak se projevovala závada po které jsi vyměnil pravý homokinetický kloub.Bohuslav píše:I když je Baleno obecně velmi spolehlivé, chtěl bych otevřít diskusi na téma, jaké závady jste museli řešit, nebo vás trápí? Když opominu můj aktuální problém s kolísajícími otáčkami volnoběhu (až po případné zhasnutí motoru), pak mi život otravuje sežvejkané těsnění u předních oken a musel jsem měnit pravý homokinetický kloub. Taky mi zvolna odchází podsvětlení přístrojové desky (v tuhle chvíli v noci nevidím na palivoměr, což mě netrápí, a nejsem si jist, zda nejedu víc než 130, což mě taky netrápí ). V létě mi začalo něco drčen od podvozku, což jak se ukázalo, měl na svědomí uhnilý kryt výfuku. Konečně do osvětlení zadní SPZ pronikala voda, díky které světlo hezky prohnilo. Nicméně podstatné je jedno: pokaždé dojedu, kam potřebuju. Zůstali jste někdy někde viset?
Ještě bych chtěl doplnit že to co píše Bohuslav tak jsou naprosto stejné závady které prožívám se svým Balenem i Já a myslim že i kilometry se plus minus shodují. Drnčení výfuku mi začlo nedavno. Možná by mě zajímala cena . Jinak osvětlení budíků, SPZ, homokineťák jsme probíraly, atd. přesně sedí........
Jinak mě výměna homokinetického kloubu přišla na 3,5 tis. Kč a mám pokoj, nicméně v servisu se mi technik taky podivoval, že do toho chci investovat, že je to jen kosmetická vada, která na ježdění nemá vliv. Když ono je to tak protivný, zvlášť když člověk potřebuje občas rychle vystřelit z vedlejšky
Z naprosto stejného důvodu do toho půjdu a nechám to vyměnit, ten první levý kloub mě stál jen materiál 1870,- protože se tím závada jak už jsem psal neodstranila a ten člověk, kterej to dělal byl slušnej a nevzal si nic za práci. Včera jsem odstranil rezonaci vyrezlého krytu výfuku, to rachtání už se nedalo poslouchat. Nicméně někdo jezdí autem dokud načatá věc buďto neupadne, nebo neznemožní další jízdu a někdo prostě nemůže vystát na autě díl kterej by třeba ještě pár km vydržel a vymění ho. Na předchozím autě jsem měnil všechno téměř hned jak se to ozvalo, ale to bych se u Balena nedoplatil , takže volím zlatý střed .Bohuslav píše:Jinak mě výměna homokinetického kloubu přišla na 3,5 tis. Kč a mám pokoj, nicméně v servisu se mi technik taky podivoval, že do toho chci investovat, že je to jen kosmetická vada, která na ježdění nemá vliv. Když ono je to tak protivný, zvlášť když člověk potřebuje občas rychle vystřelit z vedlejšky
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak moje závady: pískající spojkové ložisko...po výměně v pohodě. Předřená brzdová hadička, kterou předřel plastový kryt, který tam nějaká dobrá duše blbě upevnila a ten se nějak dostal kam neměl a bylo to...ještě že ta hadička praskla když jsem jel pomalu a asi 200m od baráku. Dále to byl drnčící kryt katalyzátoru a možná už by to chtělo nové brzdy. Jinak momentálně mě trápí vadný přerušovač blinkrů. Jinak jsem spokojený..
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 94
- Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Balíka mám dva roky, nikdy nás nikde nenechal, ale závady byly. Asi už je nepopasuju v takovém pořadí, v jakém přišly, ale aspoň výčet: vymlácený čep - výměna ramene; problém s řazením - špatná převodovka - koupě nové (starší); a při poslední STK teď o prázdninách mi zjistili, že nebrzdí (ale vůbec) levý buben. Ten se mi ani za nic nepodařilo rozdělat, tak co nevidět mířím k mechanikovi.
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 222
- Registrován: stř srp 30, 2006 1:24 pm
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
honza píše:Balíka mám dva roky, nikdy nás nikde nenechal, ale závady byly. Asi už je nepopasuju v takovém pořadí, v jakém přišly, ale aspoň výčet: vymlácený čep - výměna ramene; problém s řazením - špatná převodovka - koupě nové (starší); a při poslední STK teď o prázdninách mi zjistili, že nebrzdí (ale vůbec) levý buben. Ten se mi ani za nic nepodařilo rozdělat, tak co nevidět mířím k mechanikovi.
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
Ostřikovač je můj problém ale je to tím, že mi tam chybí motůrek, který mi teda ochotně dodá Peťan pokud ho najde v té své obrovské garáži Ještě jednou díky
Bája je nejlepší
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Taky mi na loňské STK řekli že mi nebrzdí pro změnu pravý buben. Tobě to nešlo rozdělat protože to je nějak zarezlé nebo že je to nějak moc složité sundat?? Chystám se na to, tak ať vím.honza píše:Balíka mám dva roky, nikdy nás nikde nenechal, ale závady byly. Asi už je nepopasuju v takovém pořadí, v jakém přišly, ale aspoň výčet: vymlácený čep - výměna ramene; problém s řazením - špatná převodovka - koupě nové (starší); a při poslední STK teď o prázdninách mi zjistili, že nebrzdí (ale vůbec) levý buben. Ten se mi ani za nic nepodařilo rozdělat, tak co nevidět mířím k mechanikovi.
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Zatím to vypadá, že mám spíš obrovskej bordel než obrovskou garáž, páč jsem to ještě nenašel.. Zatím promiň.. Takže by to chtělo nějakoou úklidovou firmu, která by vše zvládla udělat rychle a pořádně.Mrně píše:honza píše:Balíka mám dva roky, nikdy nás nikde nenechal, ale závady byly. Asi už je nepopasuju v takovém pořadí, v jakém přišly, ale aspoň výčet: vymlácený čep - výměna ramene; problém s řazením - špatná převodovka - koupě nové (starší); a při poslední STK teď o prázdninách mi zjistili, že nebrzdí (ale vůbec) levý buben. Ten se mi ani za nic nepodařilo rozdělat, tak co nevidět mířím k mechanikovi.
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
Ostřikovač je můj problém ale je to tím, že mi tam chybí motůrek, který mi teda ochotně dodá Peťan pokud ho najde v té své obrovské garáži Ještě jednou díky
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 222
- Registrován: stř srp 30, 2006 1:24 pm
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
peta.hvezda píše:Zatím to vypadá, že mám spíš obrovskej bordel než obrovskou garáž, páč jsem to ještě nenašel.. Zatím promiň..Mrně píše:honza píše:Balíka mám dva roky, nikdy nás nikde nenechal, ale závady byly. Asi už je nepopasuju v takovém pořadí, v jakém přišly, ale aspoň výčet: vymlácený čep - výměna ramene; problém s řazením - špatná převodovka - koupě nové (starší); a při poslední STK teď o prázdninách mi zjistili, že nebrzdí (ale vůbec) levý buben. Ten se mi ani za nic nepodařilo rozdělat, tak co nevidět mířím k mechanikovi.
Jinak co mi hlavně vadí je už zmiňovaný flegmatický palivoměr, absence kontrolky na potkávačky, jinak asi nic. Celkově velká spokojenost!
A ještě jedna věc: Někdo zmiňoval nefungující ostřikovač. To se mi taky párkrát (u předního skla) přihodilo. Problém byl v tom, že hadička vedoucí k tryskám nebyla 100%ně přidělaná a byla přiskřípnutá kapotou;-)
Ostřikovač je můj problém ale je to tím, že mi tam chybí motůrek, který mi teda ochotně dodá Peťan pokud ho najde v té své obrovské garáži Ještě jednou díky
neva, nechvátej, počkám si............... protožekdo si počká, ten se dočká
Bája je nejlepší