Baterie v Balenu
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 151
- Registrován: ned črc 30, 2006 8:23 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Baterie v Balenu
Netušíte kolik ampérhodin má ta original japonská baterka v autu.
Mám zatím dvě zkušenosti- půlhodiny zapnutá varná konvice o výkonu 150 W ji trochu poškádlila.
Ovšem zadní světlo po dobu 12 hodin v kufru bez problémů.
Měnil jste už někdo baterii, co jste tam za ni nacpali. Zvlášť mě zajímají ti výlupci s muzikou- ta má ještě větší spotřebu než potřebuji já.
Mám zatím dvě zkušenosti- půlhodiny zapnutá varná konvice o výkonu 150 W ji trochu poškádlila.
Ovšem zadní světlo po dobu 12 hodin v kufru bez problémů.
Měnil jste už někdo baterii, co jste tam za ni nacpali. Zvlášť mě zajímají ti výlupci s muzikou- ta má ještě větší spotřebu než potřebuji já.
- Reklama
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Marek
Tak co vím, tak Losky má 70Ah a já mám tuším 50 nebo 55 Ah.
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepší máš si změřit jaké tam jsou max. rozměry aby to tam vlezlo a pak jit do obchodu a koupit to co ti nabídnou Co se týče konektorů na připojení, ty by měl být asi shodné.
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
Baleno bylo vyráběné v Japonsku, proto má baterie jiné rozměry obalu a menší průměr pólových vývodů než v autech vyráběných v Evropě. Lze ji bez problémů u nás sehnat, jen ji třeba nemusí mít ihned k odběru.
1.3 40Ah 197x128x227mm (dxšxv)
1.6 45Ah 238x129x227mm (dxšxv)
Lze koupit baterie s japonským průměrem pólových vývodů, nebo s evropským průměrem a vyměnit svorky na kabelech.
2 Jeseň: ani se ji nedivím, 150W za 1/2l hodiny dokáže baterii 45Ah i zlikvidovat ... 5-8W (žárovka v kufru) po dobu 12 hodin ji jen trošku polechtá
1.3 40Ah 197x128x227mm (dxšxv)
1.6 45Ah 238x129x227mm (dxšxv)
Lze koupit baterie s japonským průměrem pólových vývodů, nebo s evropským průměrem a vyměnit svorky na kabelech.
2 Jeseň: ani se ji nedivím, 150W za 1/2l hodiny dokáže baterii 45Ah i zlikvidovat ... 5-8W (žárovka v kufru) po dobu 12 hodin ji jen trošku polechtá
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Re: 1500 W
Počítej se mnou:Jeseň píše:Myslel jsi 1500 W že?
Já mám ale 150 W konvici.
150W : 12V = 12,5A vybíjecí proud (braný konvicí) - když připočítám odpor vedení, svorek a pod. skutečný proud z baterie bude větší
12,5A x 0,5hod = 6,25Ah vytažené z baterie + další spotřeba (stropní svítilny, rádio apod.)
40 - 6,25 = 33,75Ah což je 84% kapacity baterie za předpokladu že je stoprocentní, a ta tvoje už má určitě něco za sebou
Naposledy upravil(a) rcph dne čtv srp 03, 2006 1:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Re: Díky
Ono to láká, nacpat tam něco velkého, jenže pak to neutáhne alternátor a baterie se pořádně nedobíjí a i kvalitní baterie trpí. Jinak co se týče rozměrů, pak na plošinu pro baterii lze postavit "cokoliv", jediný problém jsou úzké japonské svorky, které nutí ke koupi drahé baterie "na míru", a nebo k jejich výměně. Pak stačí za pár stovek koupit 40Ah někde v bauhausu, být 2 roky bez starostí a pak koupit novou.Jeseň píše:16% kapacity za půl hodiny, to´s mě dostal. To mě je utvrzuje v tom, že je třeba strčit tam co největší baterii...
Re: Díky
...přesně tak...větší baterie se nemusí dobíjet na 100% a zlikviduješ ji celkem rychleBohuslav píše:Ono to láká, nacpat tam něco velkého, jenže pak to neutáhne alternátor a baterie se pořádně nedobíjí a i kvalitní baterie trpí. Jinak co se týče rozměrů, pak na plošinu pro baterii lze postavit "cokoliv", jediný problém jsou úzké japonské svorky, které nutí ke koupi drahé baterie "na míru", a nebo k jejich výměně. Pak stačí za pár stovek koupit 40Ah někde v bauhausu, být 2 roky bez starostí a pak koupit novou.
...výměnu svorek svorek jsme běžně na servise dělali u typů s japonskou baterií
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX