Přiznám se, že první co jsem četl byl TUV report německý. A tam bylo Baleno v poruchovosti dvanácté nejlepší. To jsem ještě neměl jasno, ale věděl jsem, že to bude Japonec.
Pak jsem hledal podle prostoru na zadních sedačkách a Baleno už tady bylo první- předběhlo Carismu,Galanta,323.
Ve hře byla ještě Mazda Demio což je sice úplně jiné auto, ale vzadu to místo má. Výkon u těchle strojů moc nepřesvědčoval.
Začal jsem se tedy poohlížet po Balenech a zjistil jsem, že to auto tady skoro není a to byl argument. Jsem zapřísáhlý individualista a jdu vždy proti proudu.
Poptal jsem se po referencích a všude jsem slyšel samou chválu. Servis mám v rozumné blízkosti /www.simcar.cz/ a tak začalo být pomalu rozhodnuto.
Poslednám argumentem byla cena- to, co jsem za svoje peníze dostal je vysoko na průměrem.
Neokoukané, exkluzivní auto, ve zvláštní barevné úpravě, s klimou, vše v elektrice a k tomu ještě příjemné lidi v Suzuki Baleno Klubu...
Co víc si přát...
Proč zrovna Baleno ?? (téma pro jejich majitele)
- Reklama
Jasně, a taky ten nutkavý pocit prohlédnout si dalšího blázna za volantem balíka při výjimečných setkání s tímto autemMartin_CV píše:je to zvláštní pocit....myslet si, že ve městě jsou maximálně dvě ..tři auta téhle značky. ...pocit, ne nepodlehl jsem zapřísáhlým fandům německých či francouzských značek......a potom vidět další a další...v záplavě aster, golfů , fóbii a škodovek všeobecně...
