Sportovní filtr

honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Sportovní filtr

Příspěvek od honza »

Ahoj všem! Chtěl jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti se sportovními kónickými filtry? Filtr hodlám vyměnit a přemýšlím, zda investice do sportovního kousku přinese alespoň nějaký citelný efekt (kromě hezkého pohledu do motoru:-)
Budu rád i za případné doporučení.

Díky za odpovědi. honza
Reklama
 

peta.hvezda
Závislý diskutér
Příspěvky: 194
Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peta.hvezda »

Já tam mám konickej filtr (univerzál, červený), ale nečekej od toho nějaký extra zvýšení výkonu, ale auto má určitě lepší a hlubší zvuk.. Záleží kolik do toho chceš investovat a jak velkej chceš koupit.. :lol: Přemýšlím, že do toho trochu zainwestuji a koupim filtr Green.. :wink:
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Tak taky přidám zkušenosti. Mám teď nějaký Simota Racing (to je z těch levnějších). Zvuk se zlepšil a jde to mírně lépe do otáček. Ale taky zvažuju vyzkoušet něco lepšího, ale spíše KNko. Green by nešel k moji image auta :) Ale myslím že Green i KN jsou kvalitativně srovnatelné
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza »

Tak jsem při kontrole zjistil, že ten filtr už potřebuju jako sůl, takže bych s tím nechtěl dlouho otálet. Prohlídnu webový obchody a zkusím něco vybrat.

Ještě bych se ale chtěl zeptat na umístění. Vím, že už jste se o tom (tuším u Loskyho profilu) zmínili. Zajímá mě hlavně, esi to umístění, které má např Losky nebo Peťan, je dostačující...

Je mi jasné, že ideál je místo, kde jsou kvanta čerstvého vzduchu, ale hrát si s nějakou extra dlouhou trubkou se mi dvakrát nechce...

Tak co?
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Co se týče značky, určitě bych ti doporučil Greena nebo KNko. No a umístění je jednoduché...pokud se ti s tím nechce moc hrát, tak ho dej jak ho má Losky nebo Peťan (nebo jak jsem měl já). Jasné je, že to není úplně ideální, ale co jiného ti zbývá. Při tomhle umístění by to chtělo odstínění od motoru a přísun vzduchu, ale když to tam nebude, tak se nedá říct, že ti to auto znatelně nepojede. Sport. filtr má na výkon celkem malý vliv, takže to asi ani nepoznáš. Nějaký ten vzduch tak dojde i když bude tam jak ho má Losky. Když jsem měl KNko ve škodovce, tak to bylo celkem znatelné, když se motor zahřál, že to tolik nejelo. Ale škodova neměla motor vpředu, takže čerstvého vzduchu se tam moc nedostalo.
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza »

Marek píše:... Když jsem měl KNko ve škodovce, tak to bylo celkem znatelné, když se motor zahřál, že to tolik nejelo. Ale škodova neměla motor vpředu, takže čerstvého vzduchu se tam moc nedostalo.
Marku, KNko ve škůdce, to seš docela řízek. Tos' jí pěkně dopřával! :-)))
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

no byl tam motor z fáva...a musím říct, že to jezdilo teda hodně dobře :-)
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza »

Tak jsem na netu našel ještě jeden zajímavý způsob, který se mi celkem líbí. Dát filtr tam, kde ho má například Losky nebo Peťan a vzduch k němu přivést skrz blatník...

Obrázek[/img]
Luky
Zkušený diskutér
Příspěvky: 37
Registrován: úte úno 21, 2006 10:20 pm
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Luky »

Zdarec, taky sem hodim svuj nazor.. Mam Filtr od KD a jsem vcelku spokojen, ale osobne si myslim, ze sport. filtr u auto do 2l obsahu neznamena ani tak moc zvyseni vykonu, jako spis snizeni spotreby, jde do motoru vice vzduchu tudiz nepotrebuje tolik paliva. treba kdyz jsem mel filtr uz hodne spinavej, bylo to dost znat, jelo to v poho, ale zralo to vic.. Min vzduchu tak se to musi dohanet palivem... Zatim zdarec Luky
P.S.: Pro Honzu, taky nad timhle uvazuju, ale chtel bych zabry z Mercedesu Vito.
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Příspěvek od rcph »

Luky píše:Zdarec, taky sem hodim svuj nazor.. Mam Filtr od KD a jsem vcelku spokojen, ale osobne si myslim, ze sport. filtr u auto do 2l obsahu neznamena ani tak moc zvyseni vykonu, jako spis snizeni spotreby, jde do motoru vice vzduchu tudiz nepotrebuje tolik paliva. treba kdyz jsem mel filtr uz hodne spinavej, bylo to dost znat, jelo to v poho, ale zralo to vic.. Min vzduchu tak se to musi dohanet palivem... Zatim zdarec Luky
P.S.: Pro Honzu, taky nad timhle uvazuju, ale chtel bych zabry z Mercedesu Vito.
Dovolil bych si s tebou nesouhlasit :roll: , toto bylo možné jen u neřízených emisních systémů (bez lambda sondy).
Systém s lambda sondou udržuje optimální směšovací poměr směsi (nutnost pro životnost katalyzátoru), tudíž méně vzduchu znamená i méně paliva :!: Zanesený vzduchový filtr znamená méně vzduchu a horší plnění válců, proto musíš více motor vytáčet aby ti to jelo stejně - a z toho vyplývá i větší spotřeba :idea:
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Luky
Zkušený diskutér
Příspěvky: 37
Registrován: úte úno 21, 2006 10:20 pm
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Luky »

Jo tak to je mozny, zase tak do toho nevidim, ale vim ze je to horsi, nu ted kdyz je vypranej tak zase v poho:)
honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

sání

Příspěvek od honza »

Pořád jsem se ještě nerozhoupal. Vzhledem k tomu, že budu v dohledné době lakovat kapotu, začal jsem vážně přemýšlet nad tím, že k filtru přivedu vzduch právě přes kapotu.

Nemáte někdo nějaký inspirativní obrázek nebo tip? Asi bych volil něco podobnýo, jako má nahoře to modrý baleno na blatníku. Určitě nechci nějakou plastovou krabici značky Super Extreme Tuning z Hypernovy;-)
Obrázek
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sání

Příspěvek od Marek »

honza píše:Pořád jsem se ještě nerozhoupal. Vzhledem k tomu, že budu v dohledné době lakovat kapotu, začal jsem vážně přemýšlet nad tím, že k filtru přivedu vzduch právě přes kapotu.

Nemáte někdo nějaký inspirativní obrázek nebo tip? Asi bych volil něco podobnýo, jako má nahoře to modrý baleno na blatníku. Určitě nechci nějakou plastovou krabici značky Super Extreme Tuning z Hypernovy;-)
nevýhoda je že to sání je v motoru dost na straně, takže to na kaotě asi nebude vypadat moc hezky, když to bude moc na straně. A taky pozor ať ti tam moc neprší :)
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
honza
Zkušený diskutér
Příspěvky: 94
Registrován: ned bře 19, 2006 2:25 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza »

Co říkáte na tohle?

http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=458

Máte s tím někdo zkušenost? Oni píšou, že se to používá před filtr, ale říkám si, proč by se to nedalo použít i za filtr směrem k motoru.
Obrázek
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

za filtr by se to dalo asi taky použít, ale nevím jak by to vypadalo esteticky. Ale jinak jsem nad tím taky tehda uvažoval, ale ani se to nedělá v potřebném průměru. Dělají se myslím 100mm a pak myslím 60mm, což už je dost málo. Ale možná to nějak vykutíš :wink:
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
Odpovědět