Stránka 1 z 1
Vitara
Napsal: pát zář 02, 2005 11:29 pm
od milosh
Napsal: úte říj 25, 2005 11:16 pm
od Ondra RZ4x4
No budiš
Ale tohle není zrovna klasická zástupkyně.
Ale nesporně jeto krasavice.
Napsal: stř lis 09, 2005 4:26 pm
od Karel
No klasika to tedy opravdu není
ale ještě má alespoň rám, zatím co Vitara III už je pravé SUV se samonosnou karoserií a spoustou elektroniky
Vypadá krásně, ale pravého "offrouďáka" asi nemůže oslovit
Před časem jsem se živil prodáváním Land Roverů a tak vím, že klasická Vitara (zvlášť krátká) toho dokáže v terénu opravdu hodně a přitom i na silnici má na auto s rámem celkem slušné jízdní vlastnosti. To takový Defender, který je v terénu král, umí na silnici pěkně otrávit (jel jsem s ním jednou z Prahy po dálnici a víckrát nechci...)
Karel
Napsal: stř lis 09, 2005 11:09 pm
od Ondra RZ4x4
Napsal: čtv lis 10, 2005 9:52 am
od Karel
Taky to byla 110 a už s tím novým pětiválcem
Karel
Napsal: čtv lis 10, 2005 10:06 pm
od Ondra RZ4x4
čeče takto uplně přesně nevim. vim žeto byla 2,5 ale jestli Td5 tak tosi fakt už nepamatuju.
ale hafo moc dojmů.
Tady je pár komentů po návratu.
http://www.offroadforum.unas.cz/phpBB2/ ... 81&start=0
Napsal: pát lis 11, 2005 8:35 am
od Karel
No tak to si´s užil
Než s Defíkem jsem raději jezdil s Discovery2
, zvlášť, když měla sundaný přední standartní nárazník a místo toho ARB, tlumiče a pružiny Old Mann Emu. I když byla vyšší, tak byla na pěkné silnici měkčí a méně nakláněla a v terénu dokázala téměř stejně jako 110, výrazně lepší byla jen 90
V Dobřanech jsem měl půjčenou od Mejznara závodní speciál (je to hodně upravená 90) a to bylo až neskutečné, jak se s tím dalo jezdit. Range Rover s osmiválcem 4,6 měl zátah při rozjezdu jak metro, pérování nemělo chybu, ale v zatáčkách byl vyměklý a celkově moc "navoněný". S bavoráckým dieselem ale zase nekutečný lenoch, to mu nesedlo. Freelander lépe vypadal, než jezdil, v terénu smrděly brzdy a viskózní spojka, ale výborný byl systém pro kontrolované sjíždění svahů (zvlášť na sněhu), celkově spíš takový "teréňák" pro slečinky
. Takže pro mě byla 1. od LR Discovery. Ale už je to dávno .... BMW prodalo Landyho Fordovi a všechno je jinak. Auta jsou prošpikovaná elektronikou a jsou to neskutečná monstra
, snad jen ten Defender je kromě nové přístrojovky stejný
Karel
Jízdní vlastnosti
Napsal: ned pro 18, 2005 11:17 pm
od Petr21
Dobrý den, obracím se s dotazem, jak se krátká Vitara chová na silnici na uježděném sněhu.Nemám s tímto vozem na tomto povrchu žádné zkušenosti. Vůz jsem zakoupil na jaře z druhé ruky a jsem s ním spokojen a až nyní jsem rozčarován jak se chová na ujetém sněhu labilně. Mám pocit, že zadní kola jsou permanentně ve smyku, pro jistotu jsem nechal prověřit geometri a prý je v normě.Pneu mám zimní, 4mm. Prodejce mi tvrdí, že krátké rozvory jsou takhle nervózní, ale mě přijde, že se s tím nedá jezdit, připojením předního pohonu se situace zlepší jen nepatrně. V hlubokém sněhu drží stopu v pohodě, ale na ujetém se cítim bezpečněji ve felicii. Díky za info na
p.vokolek@seznam.cz
Napsal: úte pro 20, 2005 6:04 pm
od Ondra RZ4x4
Taky zdravim. konkrétně s vitarou na zimákách zk nemám, ale je fakt že krátký auta s lehkou zádí maj snahu k přetáčení.
škoda že nepíšete co tam máte za gumy, Značka, model, rozměr, a především stáří.
podle toho, že mají 4mm bych typoval žeto nebudou žádný mladice, ona potom směs strácí pružnost a tímje polovina vlastností zimáků "vtahu".
nehledě nato že 4mm sou opravdu hranice na které se dá vzimě jezdit.
Re: Jízdní vlastnosti
Napsal: pát led 27, 2006 7:16 pm
od Pavel M
Petr21 píše:Dobrý den, obracím se s dotazem, jak se krátká Vitara chová na silnici na uježděném sněhu.Nemám s tímto vozem na tomto povrchu žádné zkušenosti. Vůz jsem zakoupil na jaře z druhé ruky a jsem s ním spokojen a až nyní jsem rozčarován jak se chová na ujetém sněhu labilně. Mám pocit, že zadní kola jsou permanentně ve smyku, pro jistotu jsem nechal prověřit geometri a prý je v normě.Pneu mám zimní, 4mm. Prodejce mi tvrdí, že krátké rozvory jsou takhle nervózní, ale mě přijde, že se s tím nedá jezdit, připojením předního pohonu se situace zlepší jen nepatrně. V hlubokém sněhu drží stopu v pohodě, ale na ujetém se cítim bezpečněji ve felicii. Díky za info na
p.vokolek@seznam.cz
Vitara na ujetým sněhu a z vypnutým předkem
je zralá na ustlání v příkopě.
Proto na souvislým ujetým sněhu zásadně 4kolku nevyřazuju !
A je pravda, že krátká verze bude ještě o dost neposednější. 4mm na zimákách jsou téměř odjetý gumy
Pokud chceš na sněhu fakt jezdit bezpečně, ihned to schoď a kup pořádný špalky s co nejvíc lamelama !
Jo a pokud chceš porovnávat Vitaru na sněhu (bez zařazenýho předku !) s osobákem, tak rozhodně ne s Felicií, ale kdyžtak se Žigulíkem. Protože to je naprosto stejná koncepce (...pardon, Žigul nemá rám)
Ale jinak všechno shodné: motor vpředu, náhon na zadek, přední kyvná ramena, zadní pevná náprava...
Napsal: pát led 27, 2006 7:58 pm
od Komanche.
ale jinak sem toto psal negde uz f prosinci, asi u nas na foru
Napsal: úte úno 07, 2006 11:15 pm
od VITARA
no kdyz jsem mel vzadu sud piva tak drzela dobre
ale jinak opravdu hodne zalezi na pneu a tech 4mm je fakt uz dost malo
Jinak mam stejnou zkusenost jako Pavel - na ujetym snehu radsi 4x4
Napsal: sob bře 04, 2006 10:19 am
od Návštěvník
zháním motor 2.0 V6 tel.603 807 628