1.3 16/8 V ???????

Tomáš
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: stř úno 01, 2006 4:15 pm
Bydliště: hradec králové
Kontaktovat uživatele:

1.3 16/8 V ???????

Příspěvek od Tomáš »

zdravim vsechny baliky! chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nahodou nevite jestli se balena 1.3 r.v. 98 delaly jen se 16ventily, nebo i s 8???predem dik za odpoved!! Tomas
Reklama
 

Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Ahoj. No podle mě se Balena dělaly jenom v 16V. Teda o nějakém 8V jsem nikdy neslyšel. To je zase výhoda Suzuki - dělají pořádné motory :-)
Tomáš
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: stř úno 01, 2006 4:15 pm
Bydliště: hradec králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

diky moc!!!!
Tomáš
balenoGLX
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: úte čer 13, 2006 4:16 am

Příspěvek od balenoGLX »

Baleno 1.3, 1.6 a 1.8 sa robili vyhradne len 16-ventilove motory, bez ohladu na to, ci to je napisane na viku vemtilov alebo nie. 1.3 a 1.6 maju motory 1x OHC 16V a 1.8-ka je 2x OHC 16V. :)
skratka baleno :)
Jeseň
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: ned črc 30, 2006 8:23 am
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Only 16V

Příspěvek od Jeseň »

No prostě by se na všechny benzínová Balena dalo napsat:

ONLY 16V
www.jesen.cz
Záhady&Poklady¨
Suzuki je expediční vozidlo.
Bohuslav
Zkušený diskutér
Příspěvky: 77
Registrován: čtv črc 20, 2006 2:37 pm
Bydliště: Praha

Japonci milují 16V

Příspěvek od Bohuslav »

Myslím, že 16V je celkově standard u japonských aut, narozdíl od ojetin z Evropy. Před rojem jsem sháněl jako druhý vůz litrového tříválcového swifta, nakonec jsem ale natrefil na Nissan Micra r.v.96 s litrovým čtyřválcem (!) a 16V. S ohledem na rozměry auta fascinující záležitost. Kdyby mi takhle kdysi jezdila alespon z poloviny felda :D
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Re: Japonci milují 16V

Příspěvek od rcph »

Bohuslav píše:Myslím, že 16V je celkově standard u japonských aut, narozdíl od ojetin z Evropy. Před rojem jsem sháněl jako druhý vůz litrového tříválcového swifta, nakonec jsem ale natrefil na Nissan Micra r.v.96 s litrovým čtyřválcem (!) a 16V. S ohledem na rozměry auta fascinující záležitost. Kdyby mi takhle kdysi jezdila alespon z poloviny felda :D
všechno má svoje + i - ... takže výrobci ví proč u 1.0 dělají 3 válce... a stejné je to i se 4 ventilovou technikou... :idea: ...je to o konstrukci a jeho vlivu na parametry motoru
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Jeseň
Závislý diskutér
Příspěvky: 151
Registrován: ned črc 30, 2006 8:23 am
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

škodovácké tříválce

Příspěvek od Jeseň »

zlatí japonci, ve VW se veme starý diesel ufikne se mu jeden válec a ejhle je 1,4 TDi 55kW , zbytek se dohoní elektronikou...no a facelift se udělá tak, že se to trošku ve fabrice načipuje a teď to má 59 kW

neříkám že to nejede, ale je to absolutly nejhlučnější motor co kdy byl vyvinut, kultivovanost chodu žádná snad jen pod drtivým tlakem turba a není turbo nejede to, nejlepší je s tím jet po kamenité cestě s velkým stoupáním...bez plynu to chcípá, s plynem se to rozbíjí o cestu-jede moc rychle

no a Baleno, super a do nové vyhlášky jako stvořené, dnes je třeba rychle se dostat na maximální povolenou rychlost a předjet ostatní než jí stihnou dosáhnout -10
www.jesen.cz
Záhady&Poklady¨
Suzuki je expediční vozidlo.
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Příspěvek od rcph »

2 Jeseň: ...je to trošku jinak a srovnáváš nesrovnatelné... :?
Víš jaký má ten motor výkom, ale zajímal ses někdy o točivý moment... tato hodnota není nic moc :(

Výkon motoru má vliv pouze na zrychlení... ale síla motoru se odvíjí od točivého momentu... :?

3 válec se pro motory 1.0 (max. 1.2) dělá z důvodu vyššího točivého momentu... auto sice nemá závratmé zrychlení a motor je hlučnější, ale táhne (vyšší točivý moment) i při zatížení :idea:

se 4 ventilovou technikou je to podobné... její vlastnosti se projeví až ve vyšších otáčkách, tzn. motor tak dobře "netáhne od spodu"... jeden z důvodů proč víceventilová technika zatím nenašla uplatnění u nákladních automobilů :idea:

Je to jen moje malá poznámka k problematice 8)
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Pietro/Baleno/
Zkušený diskutér
Příspěvky: 80
Registrován: úte zář 06, 2005 7:48 am
Bydliště: Praha (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pietro/Baleno/ »

Měl jsem osmiventil ve swiftu,byla to 1.3 a šlo to pěkně od spodu,do balena to nikdy nedávali :wink:
Petr :-)
Zkušený diskutér
Příspěvky: 88
Registrován: ned říj 02, 2005 4:43 pm
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Petr :-) »

rcph píše:
se 4 ventilovou technikou je to podobné... její vlastnosti se projeví až ve vyšších otáčkách, tzn. motor tak dobře "netáhne od spodu"... jeden z důvodů proč víceventilová technika zatím nenašla uplatnění u nákladních automobilů :idea:

Je to jen moje malá poznámka k problematice 8)
Podle mě jde u 16V jen o to že se snadněji dostávaj a unikaj plyny ze spalovacího prostoru. Možná se to projevuje až ve vyžších otáčkách, ale že by to mělo nižší točivej moment? Nevidím důvod proč by to tak mělo bejt...
Baleno 1,6 16V
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Příspěvek od rcph »

2 Pietro/Baleno/: 8-mi ventil má úplně jinou charakteristiku než 16-ti ventil

2 Petr :-): neřekl jse, že je menší... ale má jinou charakteristiku... v nižších otáčkách lépe funguje 8-mi ventil, ve vyšších 16-ti z hlediska vyplachování spalovacího prostoru.
Proto s nástupem 16-ti ventilů vznikla potřeba řešit proměnné časování a vyřešit tím horší charakteristiku v nízkých otáčkách (u žážehového motoru cca 1000-3000 ot/min).
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Tak jsem se jen tak ze srandy ptal na chipování na Mimoni a dokonce měl ve svém chytrém programu u Balena motor 1.6 12V.....a to ani raději nezmiňuju, že 1.6 16 tam vůbec neměl..... :lol: :lol: :lol:
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
peta.hvezda
Závislý diskutér
Příspěvky: 194
Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peta.hvezda »

Marek píše:Tak jsem se jen tak ze srandy ptal na chipování na Mimoni a dokonce měl ve svém chytrém programu u Balena motor 1.6 12V.....a to ani raději nezmiňuju, že 1.6 16 tam vůbec neměl..... :lol: :lol: :lol:
.. co to bylo za blba?? :lol:
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Příspěvek od rcph »

2 Marek: ...měl tam samé krámy např.BMW, AUDI a pod. :roll: ...ale o pořádném autě nevěděl nic :lol:
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Odpovědět