Stránka 4 z 4

Napsal: čtv zář 14, 2006 12:31 pm
od rcph
...minimálně v technickém průkazu, ale i třeba v návodu na obsluhu atd.

Napsal: stř zář 20, 2006 8:32 am
od Martin_CV
už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu :wink:

Napsal: pon říj 02, 2006 1:32 pm
od Bohuslav
Martin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu :wink:
Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnat :wink:

Napsal: pon říj 02, 2006 6:22 pm
od peta.hvezda
Bohuslav píše:
Martin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu :wink:
Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnat :wink:
No asi na tom něco bude, páč kamarád, kterej měl Tigru měl taky problémy a známej kterej to opravoval tak to jen pořádně prohnal a bylo po problémech.. :wink:

Napsal: úte říj 03, 2006 4:11 pm
od Bohuslav
Martin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu :wink:
Pak je ještě Shell V Power Racing a ten ma 100 oktanu. Na druhou stranu, kdyz prodavaji kdejaky dalsi doping na zvyseni oktanoveho cisla, tak by ani ta "stovka" snad nemela uskodit.

Napsal: stř říj 04, 2006 4:53 pm
od Karel
Krmím Suzíka pořád standartním palivem :) , to si raději dopřeju tekutý doping sám :D , třeba takovou 12 Prazdroj :D mňam mńam :lol: Autíko má ale kvalitní bydlení, super péči, hezké zacházení a tak je u mě moc spokojené :D :D :D

Napsal: stř říj 04, 2006 5:40 pm
od Marek
taky si myslím že autu prospěje více kvalitní péče jiného druhu než do něho lít drahý benzín od Shellu nebo Benziny. Pamatuju si že jednou u nás byl rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 jenom pár halířů, tak to asi bylo jedno, ale když je to několik korun, tak se to celkem pozná....v peněžence

Napsal: čtv říj 05, 2006 9:29 pm
od rcph
Karel píše:Krmím Suzíka pořád standartním palivem :) , to si raději dopřeju tekutý doping sám :D , třeba takovou 12 Prazdroj :D mňam mńam :lol: Autíko má ale kvalitní bydlení, super péči, hezké zacházení a tak je u mě moc spokojené :D :D :D
...plně s tebou souhlasím :lol:

Napsal: pát říj 06, 2006 7:31 pm
od Martin_CV
já s Váma pánové taky souhlasím, jen mi přišlo , že po sedmi letech provozu má motor nárok na " kondiční kůru " zevnitř....je otázkou, co musel " baštit dřívějc, když sloužil jako služebák... :( :!: