Napsal: čtv zář 14, 2006 12:31 pm
...minimálně v technickém průkazu, ale i třeba v návodu na obsluhu atd.
Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnatMartin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
No asi na tom něco bude, páč kamarád, kterej měl Tigru měl taky problémy a známej kterej to opravoval tak to jen pořádně prohnal a bylo po problémech..Bohuslav píše:Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnatMartin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
Pak je ještě Shell V Power Racing a ten ma 100 oktanu. Na druhou stranu, kdyz prodavaji kdejaky dalsi doping na zvyseni oktanoveho cisla, tak by ani ta "stovka" snad nemela uskodit.Martin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
...plně s tebou souhlasímKarel píše:Krmím Suzíka pořád standartním palivem , to si raději dopřeju tekutý doping sám , třeba takovou 12 Prazdroj mňam mńam Autíko má ale kvalitní bydlení, super péči, hezké zacházení a tak je u mě moc spokojené