Problém s volnoběhem....

Odpovědět
Petr :-)
Zkušený diskutér
Příspěvky: 88
Registrován: ned říj 02, 2005 4:43 pm
Bydliště: Třeboň

Problém s volnoběhem....

Příspěvek od Petr :-) »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, nevíte někdo čím to je? Nastartuju Baleno 1,6 16V a studený motor má otáčky tak 1500-2000 jak kdy.. (je to normální?) u mé škody 120 jo, ale třeba Felda to nedělá.... Dejme tomu že je to prostě sytič a u Balena je to normální, ale motor se ohřeje a otáčky spadnou na normální (500-750) teprve až když auto úplně zastaví, to pak trvá tak 10 sekund a otáčky pomalu klesnou a pak je vše OK... nebo když vypnu motor a nastartuju...Pokud vyjedu v -20 a pojedu třeba 100Km bez zastavení, tak to má prostě pořád zvýšený otáčky... Vím o tom, tak po ohřátí na chvilku zastavím a je to OK... spotřebu mám tak 6,5-7 L.... Jo, taky se mi stalo, že jsem zapoměl zastavit a jel jsem delší trasu a jen tak jsem vyřadil a otáčky kolísaly tak od 500 do 2000, humus :-)) Stačilo to chcípnout a nastartovat a pohoda... Něco je tam špatně, zatím nevím co... předchozí auto byla š120, takže bádám :shock:
Baleno 1,6 16V
Reklama
 

peta.hvezda
Závislý diskutér
Příspěvky: 194
Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peta.hvezda »

Cago, včera mě psal kamarád, kterej má taky Balvana a už to vyřešil, psal, že všechny kontakty a vlastně skoro všechno vystříkal sprejem na kontakty, myslím, že se to jmenuje KONTAKTOL, a všechno v pohodě.. Taky mu to hodně blblo.. :wink:
Jirka
Zkušený diskutér
Příspěvky: 81
Registrován: ned pro 18, 2005 5:55 pm
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka »

ahoj já měl taky problém s volnoběhem a strašně mi kolísal na volnoběžné otáčky v rozmezí 500 až 1000 a tak sem vyměnil svíčky a vyčistil škrtící klapku a pak se to ustálilo.
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Mi to obvykle po nastartování taky veleze do otáček (tak 1500) a jak se to zahřeje (cca 2 minuty, nebo kousek jízdy), tak to spadne na normál a drží. V létě třeba nastartuju, vyskočí to nahoru, pak sešlápnu plyn a je to v klidu. Pokud je motor teplý, tak je to bez problémů.
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
Losky
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 26
Registrován: čtv dub 06, 2006 9:37 pm

Příspěvek od Losky »

Tak to mě to dělá to samé jako Markovi. Po startu se to drží okolo 1500 ot/min a po sešlápnutí plynu to normálně spadne dolu. Jinak ty otáčky nekolísají.
Karel
Závislý diskutér
Příspěvky: 425
Registrován: stř lis 09, 2005 9:41 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Karel »

2 Marek a Losky: Tak to funguje správně, pokud otáčky neklesnou, tak může být taky vadný snímač (čidlo) teploty motoru, který dává informace řídici jednotce. Ta si pak myslí, že je motor pořád studený a otáčky nesníží.
Suzuki Baleno Wagon 1,6i GLX
Marek
Závislý diskutér
Příspěvky: 276
Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek »

Karel píše:2 Marek a Losky: Tak to funguje správně, pokud otáčky neklesnou, tak může být taky vadný snímač (čidlo) teploty motoru, který dává informace řídici jednotce. Ta si pak myslí, že je motor pořád studený a otáčky nesníží.
To jsme rádi, že nás nečekají nějaké neplánované investice :) ...budeme celé léto jenom jezdit a jezdit..
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
peta.hvezda
Závislý diskutér
Příspěvky: 194
Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peta.hvezda »

Marek píše:
Karel píše:2 Marek a Losky: Tak to funguje správně, pokud otáčky neklesnou, tak může být taky vadný snímač (čidlo) teploty motoru, který dává informace řídici jednotce. Ta si pak myslí, že je motor pořád studený a otáčky nesníží.
To jsme rádi, že nás nečekají nějaké neplánované investice :) ...budeme celé léto jenom jezdit a jezdit..
Tak já jsem na tom stejně jako Ty, takže pohoda, takže budu jezdit a jezdit a jezdit.. :lol: :lol:
rcph
Závislý diskutér
Příspěvky: 175
Registrován: čtv bře 30, 2006 5:15 pm

Příspěvek od rcph »

2 Petr, Marek a Losky: projít elektroinstalaci, zkontrolovat a vyčistit konektory, zkontrolovat kostřící body a proměřit čidlo teploty motoru (na studeném i zahřátém motoru). Ale spíše bych to viděl na problém někde v konektoru :?
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX
Odpovědět