Ahoj, vsetci suzuki-klubaci.
Prichadzam od Mazdy.
Za dva dni preberame noveho Swifta GLX s automat prevodovkou.
Nastupuje za Mazda 2, 1.5 GTA,5MT, 2010, ktora je moja siedma mazda v poradi,
ale najzabavnejsia "so vsetkym vsudy" , najmae jazdnymi vlastnostami zo vsetkych mojich mázd.
Na Swifta prechadzame kvoli automatu,
Nova Mazda2 Kodo, jednoducho k automatu nedodava vybavu, aku pozadujeme, aku ma uz aj nasa doterajsia mazda2 z r. 2010.
Swift GLX ma vsetko to, co pozadujeme od vybavy mestskeho auta, na ktory sme zvyknutí a dodavaju s takou vybavou aj AT.
Za poslednych 6 mesiacov som obisiel takmer vsetky EU znacky, JP znacky aut na SK-u, vyskusal takmer vsetky mestske auta,
o ktorych si myslim, ze by stali za to , kupit si ich.
Tazko, velmi tazko mi bolo vybrat mestske auto za Mazdu2.
Ked uz raz mate mazdu, velmi tazko sa nachadza lepsie, alebo aspon tak dobre auto, ako od mazdy.
Dufam, ze podobne budem moct po niekolkych rokoch take nieco napisat aj o Suzuki.
Hovorim to bez urazky voci ostatnym znackam, ale som uz jazdil na vela znackach aut, ktore boli sluzobne auta.
Mazda je pre mna to "naj", co je k dostaniu na SK-u.
Jedine auto po vsetkych skusobnych jazdach, ktorych nebolo malo, o ktorom aute som mohol povedat, ze ano,
moze byt adekvatnym nastupcom nasej Mazdy2 bol Suzuki Swift.
Swift AT nikde v predajniach nebol k dispozicii, ako predvadzacka.
Preto som bol nuteny vychadzat, iba zo skusenosti uz majitelov Swift AT,
ktorí, ako som zistil, zverejnuju svoje skusenosti velmi malo, alebo je ich malo.
Pravdepodobne na Swifte s AT jazdia vaecsinou zeny, ktore asi radsej pisu o inych temach, ako o vlastnostiach svojich aut.
Vlastne, aj nas Swift je urceny doma pre manzelku a dceru.
Napokon som nasiel vybornu recenziu na Swifta s AT na webe auto.cz / moje auto, od majitela, pod nickom woody-alien.
Mozno je registrovany aj tu, mozno pod inym nickom, potesilo by ma to.
Po precitani jeho recenzie, jeho a mojich skusenostiach s predvadzacou jazdou na Swifte,
moj 6 mesiacov trvajuci vyber auta do mesta, bol zrazu ukonceny.
Jednoznacnym vitazom sa stal, Suzuki Swift GLX, AAC, AT v striebornej farbe.
(lebo v takej farbe bol na sklade, je to aspon prakticky odtien ).
Tesim sa na prve kilometre so Swiftom a dufam, ze svojimi swifťáckymi prispevkami budem prospesny pre klubove debaty.
lakilaki
Novy Swift AT 2015
- Reklama
Re: Novy Swift AT 2015
Táááák, a Swift je doma.
Cesta domov 50 km-ov.
Auto v interieri je samy tvrdy plast, ale zaujimave, ze lacny dojem to vobec nebudi a ani nevadi,
chyba mi ale polstrovanie v laketnej opierke vo vodicovych dverach, nebola sice ani v mazde2, ale tam ma opierka, az tak netlacila.
Akysi doplnok na opierku, asi vymyslim.
Alu-chrom-plastove doplnky v interieri su decentne a esteticke, dufam ze sa casom z nich nebude osuchavat alu-chrom farba.
Swift je poskladany velmi dobre. Nic nevrzga, neskripe, funguje vsetko tak, ako ma.
A interier vonia krasne.
Ked ste uz niekedy sedeli vo fordoch, v korejčanoch, v renaulte, v daciii a pod. tak asi viete, preco to spominam.
Mam dojem, ze interier je sirsi, ako v M2, ale nemeral som to metrom.
Predne sedadla su dobre, ale M2 ma lepsie a nova M2 Kodo ma aspon 3x lepsie predne sedadla.
Priestor na zadnych sedadlach vzadu vnimam, ze je rovnako velky, ako v M2.
Radio - myslim, ze hra lepsie. ako v M2, ale moze to byt iba inym nastavenim basov a vyšok.
Display radia je vaecsi, ako v mazde a je teda aj lepsie citatelny pre mna.
Funkcie, ovladace funguju rovnako ako v mazde - je to asi vysledok spolocnej japonskej logiky.
Takze vsetko co sa tyka ovladania pristrojovky mi pripada uplne samozejme.
Riadenie je take akesi necitlive, v mazde je ovela, ovela komunikativnejsie riadenie.
Volant sa ale drzi vyborne, ovladanie na volante je dobre a aj v mazde je dobre ovladanie,
suzuki ovlada viac funkcii, ale nie pocitac, kym v mazde sa ovladal z volantu aj pocitac.
Podvozok na 16" kolesach je prekvapivo utlmeny, komfortny, ze je sportovy, by som urcite nepovedal, odozvy z podvozku su akoby vzdialene.
M2 ma takisto 16" kolesa, ale citim v kazdom okamihu, co sa chysta spravit podvozok.
Predosla generacia Swiftu bola v podvozku ovela viac komunikativnejsia. (jazdil som dost casto na swifte2007 rodinnej kamošky)
Odhlucnenie motora dobre a ani podvozok nebucha.
Motor ma nabehanych po dojazde domov 55 km-ov, takze ziadne velke kick-downy a podobne sportove vylomeniny som ani neskusal.
Motor je tichy, automat radi rychlosti nepozorovatelne, iba parkrat, som vnimal-pocul zmenu otaciek motora.
Moj celkovy dojem.
Je to pozoruhodne mestske auto s AT prevodovkou.
Vonkajsou velkostou ideal do mesta, vnutornym priestorom až, až velky, ale urcite dostatočny
a komfortny na to, aby sa s nim dalo cestovat aj na dlhsie trasy. Najlepsie asi bez batoziny.
Ale Swifta asi nik nekupuje kvoli velkosti(nevelkosti) kufra.
V porovnani s priamym japonskym konkurentom Toyota Yaris, 1.3, CVT, ktory som mal moznost skusat.
SWIFT AT je lepsi, lepsi, lepsi a este raz lepsi.
Cesta domov 50 km-ov.
Auto v interieri je samy tvrdy plast, ale zaujimave, ze lacny dojem to vobec nebudi a ani nevadi,
chyba mi ale polstrovanie v laketnej opierke vo vodicovych dverach, nebola sice ani v mazde2, ale tam ma opierka, az tak netlacila.
Akysi doplnok na opierku, asi vymyslim.
Alu-chrom-plastove doplnky v interieri su decentne a esteticke, dufam ze sa casom z nich nebude osuchavat alu-chrom farba.
Swift je poskladany velmi dobre. Nic nevrzga, neskripe, funguje vsetko tak, ako ma.
A interier vonia krasne.
Ked ste uz niekedy sedeli vo fordoch, v korejčanoch, v renaulte, v daciii a pod. tak asi viete, preco to spominam.
Mam dojem, ze interier je sirsi, ako v M2, ale nemeral som to metrom.
Predne sedadla su dobre, ale M2 ma lepsie a nova M2 Kodo ma aspon 3x lepsie predne sedadla.
Priestor na zadnych sedadlach vzadu vnimam, ze je rovnako velky, ako v M2.
Radio - myslim, ze hra lepsie. ako v M2, ale moze to byt iba inym nastavenim basov a vyšok.
Display radia je vaecsi, ako v mazde a je teda aj lepsie citatelny pre mna.
Funkcie, ovladace funguju rovnako ako v mazde - je to asi vysledok spolocnej japonskej logiky.
Takze vsetko co sa tyka ovladania pristrojovky mi pripada uplne samozejme.
Riadenie je take akesi necitlive, v mazde je ovela, ovela komunikativnejsie riadenie.
Volant sa ale drzi vyborne, ovladanie na volante je dobre a aj v mazde je dobre ovladanie,
suzuki ovlada viac funkcii, ale nie pocitac, kym v mazde sa ovladal z volantu aj pocitac.
Podvozok na 16" kolesach je prekvapivo utlmeny, komfortny, ze je sportovy, by som urcite nepovedal, odozvy z podvozku su akoby vzdialene.
M2 ma takisto 16" kolesa, ale citim v kazdom okamihu, co sa chysta spravit podvozok.
Predosla generacia Swiftu bola v podvozku ovela viac komunikativnejsia. (jazdil som dost casto na swifte2007 rodinnej kamošky)
Odhlucnenie motora dobre a ani podvozok nebucha.
Motor ma nabehanych po dojazde domov 55 km-ov, takze ziadne velke kick-downy a podobne sportove vylomeniny som ani neskusal.
Motor je tichy, automat radi rychlosti nepozorovatelne, iba parkrat, som vnimal-pocul zmenu otaciek motora.
Moj celkovy dojem.
Je to pozoruhodne mestske auto s AT prevodovkou.
Vonkajsou velkostou ideal do mesta, vnutornym priestorom až, až velky, ale urcite dostatočny
a komfortny na to, aby sa s nim dalo cestovat aj na dlhsie trasy. Najlepsie asi bez batoziny.
Ale Swifta asi nik nekupuje kvoli velkosti(nevelkosti) kufra.
V porovnani s priamym japonskym konkurentom Toyota Yaris, 1.3, CVT, ktory som mal moznost skusat.
SWIFT AT je lepsi, lepsi, lepsi a este raz lepsi.
Re: Novy Swift AT 2015
Bohužiaľ, je tu mŕtvo, na tomto fóre .....
Prejdem asi na ine suzuki fóra v EU
Pá
Prejdem asi na ine suzuki fóra v EU
Pá