Tekutý tuning
- Reklama
Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnatMartin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
No asi na tom něco bude, páč kamarád, kterej měl Tigru měl taky problémy a známej kterej to opravoval tak to jen pořádně prohnal a bylo po problémech..Bohuslav píše:Píšu to i na jiném místě, ale sem to tématicky patří: dneska mi V-Power na pročištění doporučil i technik u Bosche. O vedlejších účincích s výjimkou motorů, které mají čidlo klepání, prý nic neslyšel. Hlavně to ale pořádně prohnatMartin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
Pak je ještě Shell V Power Racing a ten ma 100 oktanu. Na druhou stranu, kdyz prodavaji kdejaky dalsi doping na zvyseni oktanoveho cisla, tak by ani ta "stovka" snad nemela uskodit.Martin_CV píše:už jsem to psal ve spotřebě, ale pro pořádek...Shell V Power je natural 95 s přísadami, takže by to to motor i řídící jednotka měly sbaštit a že se pročistí " trubky " bude ku prospěchu
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
taky si myslím že autu prospěje více kvalitní péče jiného druhu než do něho lít drahý benzín od Shellu nebo Benziny. Pamatuju si že jednou u nás byl rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 jenom pár halířů, tak to asi bylo jedno, ale když je to několik korun, tak se to celkem pozná....v peněžence
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz