Tekutý tuning
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 80
- Registrován: úte zář 06, 2005 7:48 am
- Bydliště: Praha (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 80
- Registrován: úte zář 06, 2005 7:48 am
- Bydliště: Praha (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Nezapoměň, že motor je navržen na 91 oktanů, 95 bez problémů zvládá... ale nevím jak si řídící jednotka poradí s 98 ... aby jsi časem neřešil podpálené ventily nebo rozsypaný katalyzátorMartin_CV píše:tak jsem přece jen neodolal ševelení obsluhy Shell a zkusil Shell V Power...no a že by ? ..přijde mi plynulejší akcelerace...motor se trochu ztišil...a spotřeba ? ....zdá se,že zase deci dole..
Suzuki Baleno Wagon 1,6 GLX