Závady, poruchy a jiné mouchy
Závady, poruchy a jiné mouchy
I když je Baleno obecně velmi spolehlivé, chtěl bych otevřít diskusi na téma, jaké závady jste museli řešit, nebo vás trápí? Když opominu můj aktuální problém s kolísajícími otáčkami volnoběhu (až po případné zhasnutí motoru), pak mi život otravuje sežvejkané těsnění u předních oken a musel jsem měnit pravý homokinetický kloub. Taky mi zvolna odchází podsvětlení přístrojové desky (v tuhle chvíli v noci nevidím na palivoměr, což mě netrápí, a nejsem si jist, zda nejedu víc než 130, což mě taky netrápí ). V létě mi začalo něco drčen od podvozku, což jak se ukázalo, měl na svědomí uhnilý kryt výfuku. Konečně do osvětlení zadní SPZ pronikala voda, díky které světlo hezky prohnilo. Nicméně podstatné je jedno: pokaždé dojedu, kam potřebuju. Zůstali jste někdy někde viset?
- Reklama
Vzhledem k tomu že má moje Baleno nakroutíno přes 200 tisíc tak je jeho únava odpovídající, ale jsou to věci spíš kosmetické, nic vážného, musim to zaklepat. Drnčení různých uvolněných částí uvnitř při jízdě po kostkách, vysypaná keramika v tlumiči výfuku, osvětlení budíků ( nesvítí pravá část rychloměru ) no a v poslední době cvakání pravděpodobně homokineťáku při rozjezdu doleva a někdy i při jízdě. Vyměněnej je levej a chystám se na pravej. Musím přiznat i nález rezu vpravo vzadu mezi nárazníkem a blatníkem. Nedavno jsem měnil olej Castrol 5W40 TXT a musim říct že se to opravdu vyplatí, nešetřit na oleji protože motůrek šlape jak "švícary" a ani kapka pod nim .
Re: Závady, poruchy a jiné mouchy
Chtěl bych se jen ujistit... Jak se projevovala závada po které jsi vyměnil pravý homokinetický kloub.Bohuslav píše:I když je Baleno obecně velmi spolehlivé, chtěl bych otevřít diskusi na téma, jaké závady jste museli řešit, nebo vás trápí? Když opominu můj aktuální problém s kolísajícími otáčkami volnoběhu (až po případné zhasnutí motoru), pak mi život otravuje sežvejkané těsnění u předních oken a musel jsem měnit pravý homokinetický kloub. Taky mi zvolna odchází podsvětlení přístrojové desky (v tuhle chvíli v noci nevidím na palivoměr, což mě netrápí, a nejsem si jist, zda nejedu víc než 130, což mě taky netrápí ). V létě mi začalo něco drčen od podvozku, což jak se ukázalo, měl na svědomí uhnilý kryt výfuku. Konečně do osvětlení zadní SPZ pronikala voda, díky které světlo hezky prohnilo. Nicméně podstatné je jedno: pokaždé dojedu, kam potřebuju. Zůstali jste někdy někde viset?
S tím nešetřit na oleji máš samozřejmě pravdu, ale 5W-40 mi připadá dost řídký, osobně bych doporučil 10W-40 a "motůrek" , který je přece jenom starší konstrukce, bude ještě spokojenějšíBobo píše:Vzhledem k tomu že má moje Baleno nakroutíno přes 200 tisíc tak je jeho únava odpovídající, ale jsou to věci spíš kosmetické, nic vážného, musim to zaklepat. Drnčení různých uvolněných částí uvnitř při jízdě po kostkách, vysypaná keramika v tlumiči výfuku, osvětlení budíků ( nesvítí pravá část rychloměru ) no a v poslední době cvakání pravděpodobně homokineťáku při rozjezdu doleva a někdy i při jízdě. Vyměněnej je levej a chystám se na pravej. Musím přiznat i nález rezu vpravo vzadu mezi nárazníkem a blatníkem. Nedavno jsem měnil olej Castrol 5W40 TXT a musim říct že se to opravdu vyplatí, nešetřit na oleji protože motůrek šlape jak "švícary" a ani kapka pod nim .
Suzuki Baleno Wagon 1,6i GLX
Re: Závady, poruchy a jiné mouchy
Při plném rejdu doleva (později i při menším na točení) a pod plynem (tedy téměř výhradně při rozjezdu) pravidelné cvakání. Mimochodem servisák, který sám vyznává japonce mi tvrdil, že je to obecně jejich slabost, a že prý není problém ani u nového vozu při plném rejdu a pod plným plynem přijít k této protivné nicméně nijak omezující závadě.Bobo píše:Chtěl bych se jen ujistit... Jak se projevovala závada po které jsi vyměnil pravý homokinetický kloub.Bohuslav píše:I když je Baleno obecně velmi spolehlivé, chtěl bych otevřít diskusi na téma, jaké závady jste museli řešit, nebo vás trápí? Když opominu můj aktuální problém s kolísajícími otáčkami volnoběhu (až po případné zhasnutí motoru), pak mi život otravuje sežvejkané těsnění u předních oken a musel jsem měnit pravý homokinetický kloub. Taky mi zvolna odchází podsvětlení přístrojové desky (v tuhle chvíli v noci nevidím na palivoměr, což mě netrápí, a nejsem si jist, zda nejedu víc než 130, což mě taky netrápí ). V létě mi začalo něco drčen od podvozku, což jak se ukázalo, měl na svědomí uhnilý kryt výfuku. Konečně do osvětlení zadní SPZ pronikala voda, díky které světlo hezky prohnilo. Nicméně podstatné je jedno: pokaždé dojedu, kam potřebuju. Zůstali jste někdy někde viset?
Taky jsem řešil otázku jestli 5 nebo 10 (viz jiné fórum). Minulý týden mi ve značkovém servisu řekli asi toto: "je to jedno, doporučujeme dávat tam to, nač je vůz zvyklý". Každopádně tam lejí CastrolKarel píše:S tím nešetřit na oleji máš samozřejmě pravdu, ale 5W-40 mi připadá dost řídký, osobně bych doporučil 10W-40 a "motůrek" , který je přece jenom starší konstrukce, bude ještě spokojenějšíBobo píše:Vzhledem k tomu že má moje Baleno nakroutíno přes 200 tisíc tak je jeho únava odpovídající, ale jsou to věci spíš kosmetické, nic vážného, musim to zaklepat. Drnčení různých uvolněných částí uvnitř při jízdě po kostkách, vysypaná keramika v tlumiči výfuku, osvětlení budíků ( nesvítí pravá část rychloměru ) no a v poslední době cvakání pravděpodobně homokineťáku při rozjezdu doleva a někdy i při jízdě. Vyměněnej je levej a chystám se na pravej. Musím přiznat i nález rezu vpravo vzadu mezi nárazníkem a blatníkem. Nedavno jsem měnil olej Castrol 5W40 TXT a musim říct že se to opravdu vyplatí, nešetřit na oleji protože motůrek šlape jak "švícary" a ani kapka pod nim .
drobné závady
...postupně se uvolnil šroub u předního nárazníku...následky "ťukačky " předchozího majitele.. ...a posléze při podrobném průzkumu jsem objevil různé drobné změny oproti originálu... krytky výfuku se po zimě taky ozvaly, naštěstí to drnčení mne včas varovalo...
podsvícení budíku - někdy se nerozsvítí palivoměr , ale lehká dotekovka prsty a svítí to ...trochu prosakuje olej u převodovky...
s otáčkama volnoběhu mne to občas zarazí, že zůstanou zvýšené třeba po výjezdu kopce a zastavení na parkovišti, ale po chvíli zase spadnou...
jinak Suzina šlape, startuje spolehlivě...
vzpomněl jsem si na ta okna...poprvé se mi zasekly v zimě vzadu a já se jevil, že odešel motůrek...a ona se okna pouze zkřížila...stačilo jemným tahem desku posunout a malem mi to seklo prsty...
podsvícení budíku - někdy se nerozsvítí palivoměr , ale lehká dotekovka prsty a svítí to ...trochu prosakuje olej u převodovky...
s otáčkama volnoběhu mne to občas zarazí, že zůstanou zvýšené třeba po výjezdu kopce a zastavení na parkovišti, ale po chvíli zase spadnou...
jinak Suzina šlape, startuje spolehlivě...
vzpomněl jsem si na ta okna...poprvé se mi zasekly v zimě vzadu a já se jevil, že odešel motůrek...a ona se okna pouze zkřížila...stačilo jemným tahem desku posunout a malem mi to seklo prsty...
Martin_cv
Baleno Wagon 1.6 GLX
Baleno Wagon 1.6 GLX
joo, taky nechci, aby to vypadalo jako ztezovaci tema, jen bych rad ziskal prehled, co se tak jako muze prihodit. Ja uz taky atakuje 200 tis. takze taky jsem smirenej s nejakou tou drobnosti (tedy pokud mi v servisu prijdou na to, proc kolisa ten mizernej volnobeh , uz to tam maji treti den a stale nic ).Jirka píše:Mě taky balík nikde nenechal vždy dojel domu a pak se ozval s problémama třebas jako posledně s vodní pumpou ) ale nestěžuji si vše odpovídá jeho stáří tak má nárok i na menší poruchy
Jinak zatim mi tady z toho jako nejtypictejsi zavada vychazi odumirajici osvetleni palivomeru
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
No tak to já jsem měl o něco větší problém, po 8 dnech co jsem to měl doma jsem vyjel z garáže a nějak mě začlo drhnout kolo v levém podběhu, jel jsem asi 10 km/h, zatočil jsem doleva a pak doprava a najednou rána jako sviň - utrhnul se spodní čep na levém ramenu, takže jsem zůstal viset asi 15 metrů od baráku.. Vytekl mě olej z převodovky, páč mě kolo vyběhlo bokem a vytrhlo to hřídel z převodovky.. Reklamoval jsem to v AAA a tam mě řekli, že s tím mám zajet do servisu(nejbližší v HK asi 33 km) a nechat si vystavit doklad o vzniklé škodě, ale když jsem to tam dovalil na dvouose, tak na mě čuměli jako na blbce, ale naštěstí mě tam po dohodě vyhověli a "zadarmo" mě napsali posudek, s tím jsem jako debil jel do Prahy (cca 140km) a tam jsem čekal 4 hodiny na reklamačním oddělení, které bylo narvané k prasknutí.. Po 4 hodinách mě řekli, že se na tohle záruka nevztahuje a jediný co mě můžou nabídnout je autolékarnička a poklice.. Tak jsem tam toho hodnýho pána z AAA poslal do prdele a jel naštvanej domů.. Naštěstí jsem sehnal levé rameno od známého, jinak originál v Hradci Králové stojí 7500,- já ho sehnal za 2300,- Jinak od tý doby Baleno v poho až na nějaké malé mouchy, jako prasklá žárovka a jinak mě do teď nejdou dálkové světla, nějak se mě nedaří najít relátko.. jo a moc se omlouvám za ty výrazy, ale ještě těď jsem nasr***!!!
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Ani mě nijak nepřipadalo, že by to nějak tlouklo, měl jsem před tím Š120L a tam tlouklo úplně všechno.. Jinak díky za tip se světlama..rcph píše:2 peta.hvezda: myslím, že ten spodní čep už musel pěkně mlátit... neutrhne se jen tak z ničeho nic
K těm světlům - stáhni si na balenoklubu schéma elektroinstalace a v diskuzi tam jsou také odkazy na stáhnutí popisu relátek a pojistek