Poloosa Balena
Poloosa Balena
Zdravím všechny majitele a řidiče Suzuki Baleno, jak už to tak bývá mám problém.
Při levém rejdu je slyšet (občas ) klapání, klasika na výměnu vnějšího kloubu. Koupil jsem nechal vyměnit ale závada pokračuje, vnější i vnitřní kloub u převodovky jsou O.K. nicméně klapání pokračuje. Můj dotaz neměl jste někdo podobný problém, případně prosím o radu. Jinak s Balenem spokojenost, má 200 tis a tak má nárok ale rád bych kdyby si na mě příště vymyslelo lépe řešitelnou závadu - pokud vůbec nějakou ) .Díky za odpovědi.
Při levém rejdu je slyšet (občas ) klapání, klasika na výměnu vnějšího kloubu. Koupil jsem nechal vyměnit ale závada pokračuje, vnější i vnitřní kloub u převodovky jsou O.K. nicméně klapání pokračuje. Můj dotaz neměl jste někdo podobný problém, případně prosím o radu. Jinak s Balenem spokojenost, má 200 tis a tak má nárok ale rád bych kdyby si na mě příště vymyslelo lépe řešitelnou závadu - pokud vůbec nějakou ) .Díky za odpovědi.
- Reklama
Tak teď řeším něco podobnýho. Mě to klepe jen vyjimečně a to tak, že když dám plnej rejd a za zpátečku to prudce odpíchnu tak mi to pak klepe při jízdě do předu. Opravím to tak že covnu rovně a svižně a je po problému.... Nevím čím to je, klouby se zdají OK... Jak se pozná kloub na výměnu? Vůli to nemá skoro žádnou...jen v ložisku co spojuje pravou poloosu a to navíc jen z pravé strany. A teď babo raď
Baleno 1,6 16V
Podle zkušeností z poslední doby vím, že kloub na výměnu se projevuje klepáním při jízdě se stočenými koly (rejdu), nebo při rozjezdu (v rejdu). Pro mě novinka - rejd doleva - pravý vnější kloub, rejd doprava - levý vnější kloub. Prostě stočením kol se nejspíš zvětší vůle uložení a když nezabírám plynule, tak to cvaká .
Já slyším klepání zleva ale levý kloub, jak jsem psal už je O.K., a tak je možné, že se zvuk nese.
Vnitřní klouby u převodovky se zdají být v pořádku a navíc málo kdy odejdou. Včera jsem se dostal na rampu a pod auto a bral jsem za poloosy podélně i svisle a vůle tam je, ale taková jaká tam bude vždycky, minimální vůle tam být musí, jak jsem se dozvěděl. Ve čtvrtek jsem objednanej do servisu, kloub stojí 1800,- dá se koupit samotnej, tak doufám, že mi prostě vymění ten druhej a bude to hotový.
Já slyším klepání zleva ale levý kloub, jak jsem psal už je O.K., a tak je možné, že se zvuk nese.
Vnitřní klouby u převodovky se zdají být v pořádku a navíc málo kdy odejdou. Včera jsem se dostal na rampu a pod auto a bral jsem za poloosy podélně i svisle a vůle tam je, ale taková jaká tam bude vždycky, minimální vůle tam být musí, jak jsem se dozvěděl. Ve čtvrtek jsem objednanej do servisu, kloub stojí 1800,- dá se koupit samotnej, tak doufám, že mi prostě vymění ten druhej a bude to hotový.
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Zkus sehnat někde na vrakáči, popřípadě nekterý z prodejců náhr.dílů.Bobo píše:Tak mam v háji poloosu, docela trefně jsem pojmenoval tuhle diskusi s předstihem aniž bych tušil že poloosa bude nakonec její hlavní hrdinkou. Pánové v servisu řekli 17 000,- .Zatím odmítám a věřím že se najde jiné řešení. No nepřeju to nikomu kdo Balenem jezdí.
www.autokelly.cz
www.elit.cz
Už i já jsem zjistil, že i přesto, že jsem nebyl v servisu Suzuki, tak si pánové v servisech přirážejí procenta i k ND, které nakupují, takže je pak výhodnější si to koupit sám a jim to už jenom donést a zaplatit jenom práci. Popřípadě si to i vyměnit sám, pokud to není nějak moc složité.
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
Také jsem už řešil servis auta tímto způsobem.S vlastnoručními opravamy jsem skončil u Škoda 130 ). Potom následovala Felicie a tam jsem servis kombinoval. Ten člověk, ke kterému jsem začal jezdit byl bezvadnej, vždycky jsme se domluvily na ceně, ceny dílů nebyly přemrštěné, bral si pouze procento které měl např. u Elitu a mě prodával za cenu jakou bych tam měl já jako maloodběratel. Někdy jsme cenu řešili tak že si vzal pouze za díl a jeho výdělek byl pouze procento slevy.Bohužel Baleno už nezvládá, pracuje doma v garáži a dělá jen škodovky po Felicie. Doporučil mi servis a tam jsem pochodil tak jak jsem psal, doplněno snad jen o možnost repase za 9000,- + práce do 1000,-, docela slušné (za práci). Nová origo poloosa bohužel opravdu drahá.Zkusím ještě kamaráda na varkovišti v Hostivicích, snad pochodím. Zatím budu jezdit dál nemělo by se nic stát v podstatě je to spíš kosmetická vada a vůle ještě není tak hrozná. Tak doufám že mě Baleno nezradí.
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
to není špatnej nápad, potřeboval bych pár věcí..Petr píše:Ta origo poloosa stojí opravdu 17 000 Já už očumoval Balíky na mobile.de s tím že bych v nejhorším nějakýho do 1000E dotáhl na náhradní díly. V nejhorším se nás tu může pár domluvit a něco by jsme dotáhli a rozporcovali kdo co potřebuje ne?
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
taky by se něco sešlo Ale moc toho asi nebude...peta.hvezda píše:to není špatnej nápad, potřeboval bych pár věcí..Petr píše:Ta origo poloosa stojí opravdu 17 000 Já už očumoval Balíky na mobile.de s tím že bych v nejhorším nějakýho do 1000E dotáhl na náhradní díly. V nejhorším se nás tu může pár domluvit a něco by jsme dotáhli a rozporcovali kdo co potřebuje ne?
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 194
- Registrován: úte pro 27, 2005 8:26 pm
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
..ty chceš určitě el. okna, že jo??Marek píše:taky by se něco sešlo Ale moc toho asi nebude...peta.hvezda píše:to není špatnej nápad, potřeboval bych pár věcí..Petr píše:Ta origo poloosa stojí opravdu 17 000 Já už očumoval Balíky na mobile.de s tím že bych v nejhorším nějakýho do 1000E dotáhl na náhradní díly. V nejhorším se nás tu může pár domluvit a něco by jsme dotáhli a rozporcovali kdo co potřebuje ne?
Tak jsem jen tak zkusmo volal do auto Riegger a tam mi řekli že u nich stojí origo poloosa 12 000,- takže pánové v servisu maj bůra do kapsy za to že zvednou telefon a prdel a dojedou pro to a o mě si myslej že si ty prachy asi tisknu ). No nic v tomhle tejdnu jedu za kamarádem do Hostivic, mrknu jestli tam nemá nějakou poloosu z čerstvý bouračky a kdyžtak jí zkusíme. Zkusil bych otevřít forum " KDO CO POTŘEBUJE" . Mimochodem, nevim jestli už jsem to psal ale závěr servisu "být vámi pane, jezdil bych s tim dál a nechal to být, protože na výměnu to sice je, ale vůle není tak velká, jezdit se s tim dá a nehrozí, že by Vás to někde nechalo. Přasná závada je... Na poloose je kloub vnitřní u převodovky a vnější u kola ( jen malá rekapitulace )) a mezi nima je takovej váleček ( spojka) a v tý je můj problém . Cvaká to doleva ale poloosa je to pravá. Protože se tenhle váleček nedá vyměnit samotnej - je nutná celá poloosa takže nádhera. Koukal jsem na to u tátovýho SX4 a ta to tam má taky asi speciaslita Suzuki, nevim jestli SWIFT a ostatní......to be continue Majtě sa
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ne, vemu si tvoje...peta.hvezda píše:..ty chceš určitě el. okna, že jo??Marek píše:taky by se něco sešlo Ale moc toho asi nebude...peta.hvezda píše: to není špatnej nápad, potřeboval bych pár věcí..
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
-
- Závislý diskutér
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát led 06, 2006 4:04 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VAU...vy máte v rodině SX4...a jak se v tom jezdí???Bobo píše:Tak jsem jen tak zkusmo volal do auto Riegger a tam mi řekli že u nich stojí origo poloosa 12 000,- takže pánové v servisu maj bůra do kapsy za to že zvednou telefon a prdel a dojedou pro to a o mě si myslej že si ty prachy asi tisknu ). No nic v tomhle tejdnu jedu za kamarádem do Hostivic, mrknu jestli tam nemá nějakou poloosu z čerstvý bouračky a kdyžtak jí zkusíme. Zkusil bych otevřít forum " KDO CO POTŘEBUJE" . Mimochodem, nevim jestli už jsem to psal ale závěr servisu "být vámi pane, jezdil bych s tim dál a nechal to být, protože na výměnu to sice je, ale vůle není tak velká, jezdit se s tim dá a nehrozí, že by Vás to někde nechalo. Přasná závada je... Na poloose je kloub vnitřní u převodovky a vnější u kola ( jen malá rekapitulace )) a mezi nima je takovej váleček ( spojka) a v tý je můj problém . Cvaká to doleva ale poloosa je to pravá. Protože se tenhle váleček nedá vyměnit samotnej - je nutná celá poloosa takže nádhera. Koukal jsem na to u tátovýho SX4 a ta to tam má taky asi speciaslita Suzuki, nevim jestli SWIFT a ostatní......to be continue Majtě sa
Suzuki Baleno Klub - http://sbk.zde.cz
SX4
SX4 - přesně můj tip pro někoho kdo má cca 350 tis. volných a nemá v čem jezdit. Laický popis po pár desítkách km s SX4 je - nic lepšího jsem neřídil, ale já jsem toho zatím vůbec moc neřídil. Plusy...sezení nahoře a pohodlené nastupování mě max. vyhovuje, 16 palcová kola bezkonkurenční, celkově podvozek se vypořádá s jakoukoli nerovnosti a uvnitř to pocítíte minimálně, 1,5 benzin naprosto stačí do města i mimo. Spotřeba na počítači někdy děsivá jako na každém např. při rozjezdech, ale průměrná adekvátní pro 1,5 benzin.
Mínus SX4... snad jen špatný výhled ven při parkování a při jízdě do zatáčky přes přední sloupky ale jde spíš o zvyk. Slyšel jsem že se to montuje v Maďarsku a myslim že Baleno je celkově mnohem lépe spracované, ale SX4 je jiná třída a tak srovnávat by asi nebylo správné. Rozhodně SX4 stojí za to (i za ty peníze když jsou )) a ve své třídě je rozhodně ve vedení.
Já jsem Baleno, abych se přiznal podědil ( přesněji odkoupil ) protože mi bylo líto dát ho někam stát a čekat až za něj dostaneme pár desítek tisíc. Tím pádem šla do světa moje bývalá Felicie a teď jezdim Balenem a je to sakra rozdíl, ale co Vám budu povídat.
Táta je spokojen, ostatně chtěl další Suzuki a má ho ( musim se pochlubit, že jsem k tomu výrazně přispěl ) a začal mu dokonce říkat "Pastelka" kvuli jeho barvě. Myslim že tak to má být - jezdil s Balenem devět let a když se rozhodl pro výměnu, sahl zase po SUZUKI.
Mínus SX4... snad jen špatný výhled ven při parkování a při jízdě do zatáčky přes přední sloupky ale jde spíš o zvyk. Slyšel jsem že se to montuje v Maďarsku a myslim že Baleno je celkově mnohem lépe spracované, ale SX4 je jiná třída a tak srovnávat by asi nebylo správné. Rozhodně SX4 stojí za to (i za ty peníze když jsou )) a ve své třídě je rozhodně ve vedení.
Já jsem Baleno, abych se přiznal podědil ( přesněji odkoupil ) protože mi bylo líto dát ho někam stát a čekat až za něj dostaneme pár desítek tisíc. Tím pádem šla do světa moje bývalá Felicie a teď jezdim Balenem a je to sakra rozdíl, ale co Vám budu povídat.
Táta je spokojen, ostatně chtěl další Suzuki a má ho ( musim se pochlubit, že jsem k tomu výrazně přispěl ) a začal mu dokonce říkat "Pastelka" kvuli jeho barvě. Myslim že tak to má být - jezdil s Balenem devět let a když se rozhodl pro výměnu, sahl zase po SUZUKI.